Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Understanding consumer engagement with brand posts on social media: The effects of post linguistic styles
 
 
Titel: Understanding consumer engagement with brand posts on social media: The effects of post linguistic styles
Auteur: Deng, Qi
Hine, Michael J.
Ji, Shaobo
Wang, Yun
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 48 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland