Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Linking relationship equity to brand resonance in a social networking brand community
 
 
Titel: Linking relationship equity to brand resonance in a social networking brand community
Auteur: Cheng, Ya-Yun
Tung, Wei-Feng
Yang, Ming-Hsien
Chiang, Chang-Tang
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 35 (2019) nr. C pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland