Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  An empirical study of audience impressions of B2C web pages in Japan, China and the UK
 
 
Titel: An empirical study of audience impressions of B2C web pages in Japan, China and the UK
Auteur: Hu, Jian
Shima, Kazuyuki
Oehlmann, Ruediger
Zhao, Jiamin
Takemura, Yasuhiro
Matsumoto, Ken-ichi
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 3 (2004) nr. 2 pagina's 14 p.
Jaar: 2004
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland