Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Bridging the gap between social media and behavioral brand loyalty
 
 
Titel: Bridging the gap between social media and behavioral brand loyalty
Auteur: Yoshida, Masayuki
Gordon, Brian S.
Nakazawa, Makoto
Shibuya, Shigeki
Fujiwara, Naoyuki
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 28 (2018) nr. C pagina's 208-218
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland