Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The effects of product involvement and impulse buying on purchase intentions in mobile text advertising
 
 
Titel: The effects of product involvement and impulse buying on purchase intentions in mobile text advertising
Auteur: Drossos, Dimitris A.
Kokkinaki, Flora
Giaglis, George M.
Fouskas, Konstantinos G.
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 13 (2014) nr. 6 pagina's 8 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland