Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Consumers rule: How consumer reviews influence perceived trustworthiness of online stores
 
 
Titel: Consumers rule: How consumer reviews influence perceived trustworthiness of online stores
Auteur: Utz, Sonja
Kerkhof, Peter
van den Bos, Joost
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 11 (2012) nr. 1 pagina's 10 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland