Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 30 gevonden artikelen
 
 
  Roadside digital billboard advertisements: Effects of static, transitioning, and animated designs on drivers’ performance and attention
 
 
Titel: Roadside digital billboard advertisements: Effects of static, transitioning, and animated designs on drivers’ performance and attention
Auteur: Brome, Reem
Awad, Mariette
Moacdieh, Nadine Marie
Verschenen in: Transportation research. Part F, Traffic psychology and behaviour
Paginering: Jaargang 83 () nr. C pagina's 226-237
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland