Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Linkages between customer service, customer satisfaction and performance in the airline industry: Investigation of non-linearities and moderating effects
 
 
Titel: Linkages between customer service, customer satisfaction and performance in the airline industry: Investigation of non-linearities and moderating effects
Auteur: Steven, Adams B.
Dong, Yan
Dresner, Martin
Verschenen in: Transportation research. Part E, Logistics and transportation review
Paginering: Jaargang 48 (2012) nr. 4 pagina's 12 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland