Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Multiple pedagogical conversational agents to support learner-learner collaborative learning: Effects of splitting suggestion types
 
 
Titel: Multiple pedagogical conversational agents to support learner-learner collaborative learning: Effects of splitting suggestion types
Auteur: Hayashi, Yugo
Verschenen in: Cognitive systems research
Paginering: Jaargang 54 (2019) nr. C pagina's 246-257
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland