Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
 
  How does self-regulated learning influence formative assessment and summative grade? Comparing online and blended learners
 
 
Titel: How does self-regulated learning influence formative assessment and summative grade? Comparing online and blended learners
Auteur: Broadbent, Jaclyn
Sharman, Stefanie
Panadero, Ernesto
Fuller-Tyszkiewicz, Matthew
Verschenen in: The internet and higher education
Paginering: Jaargang 50 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland