Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Comparing student performance in blended and traditional courses: Does prior academic achievement matter?
 
 
Titel: Comparing student performance in blended and traditional courses: Does prior academic achievement matter?
Auteur: Asarta, Carlos J.
Schmidt, James R.
Verschenen in: The internet and higher education
Paginering: Jaargang 32 (2017) nr. C pagina's 29-38
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland