Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Marketing variables when launching high-technology products into international markets: An empirical study on Finnish technology firms
 
 
Titel: Marketing variables when launching high-technology products into international markets: An empirical study on Finnish technology firms
Auteur: Haverila, Matti J.
Verschenen in: Journal of high technology management research
Paginering: Jaargang 24 (2013) nr. 1 pagina's 9 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland