Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Communication: A Marketing Tool
 
 
Titel: Communication: A Marketing Tool
Auteur: Cass Baldwin, Cheryl
Verschenen in: Work
Paginering: Jaargang 4 (2014) nr. 1 pagina's 68-70
Jaar: 2014-01-17
Inhoud: Good communication can be the most effective therapeutic and marketing tool used within an industrial rehabilitation program. Effective communication among professionals is a key way to establish and maintain an atmosphere of professional cohesiveness (Osborne and Courts, 1991). The benefits of good communication are numerous. Strong treatment planning, smooth transitions back to work, identifying symptom magnifiers, eliminating team splitting, and having new learning opportunities for professionals are among the benefits found most often in industrial rehabilitation (Brown, 1991).
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland