Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
 
  An Argument for Using Multimedia and Anchored Instruction to Facilitate Mildly Disabled Students' Learning of Literacy and Social Studies
 
 
Titel: An Argument for Using Multimedia and Anchored Instruction to Facilitate Mildly Disabled Students' Learning of Literacy and Social Studies
Auteur: Kinzer, Charles K.
Gabella, Marcy Singer
Rieth, Herbert J.
Verschenen in: Technology & disability
Paginering: Jaargang 3 (2014) nr. 2 pagina's 117-128
Jaar: 2014-03-05
Inhoud: This article argues that traditional modes of instruction have not succeeded with mildly disabled students, and that computer and videodisk-based technology combined with an anchored instruction approach is a potentially powerful tool to enhance the social studies and literacy learning of these students.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland