Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Transition from school to work for students with severe disabilities: what advocates need to know about the 1992 rehabilitation act amendments
 
 
Titel: Transition from school to work for students with severe disabilities: what advocates need to know about the 1992 rehabilitation act amendments
Auteur: Wood, Wendy M.
Test, David W.
Verschenen in: Journal of vocational rehabilitation
Paginering: Jaargang 8 (2013) nr. 2 pagina's 171-182
Jaar: 2013-09-19
Inhoud: Transition services have been defined in both IDEA and the Rehabilitation Act Amendments of 1992. While much has been written about IDEA, the present article briefly reviews a sample of recent transition literature which indicates little has been written about the role of the 1992 Rehabilitation Act Amendments on transition from school to work. Therefore, this article provides stakeholders/advocates with a description of key provisions of the 1992 Amendments which impact directly on the transition process.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland