Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Customer driven approach to organizational change
 
 
Titel: Customer driven approach to organizational change
Auteur: Bodgan, Andrea
Verschenen in: Journal of vocational rehabilitation
Paginering: Jaargang 6 (2013) nr. 1 pagina's 63-68
Jaar: 2013-09-19
Inhoud: Current legislation makes specific, many provisions such as affirmative action, research, promotion of new services, demonstration of innovative approaches, service to remote areas, new technologies to level the playing field and the systematic dissemination of this information. The present difficulty is in actualizing the theory and making good on the promise. This paper will review some of the important changes that have occurred over the last several years in the field of rehabilitation and share current trends. In addition, the purpose, goals and approach for a customer driven approach to organizational change will be provided. Key concepts related to this new approach to organizational change will be highlighted.
Uitgever: IOS Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland