Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 17 gevonden artikelen
 
 
  School engagement, sensitivity to criticism and academic achievement in children: The predictive role of theory of mind
 
 
Titel: School engagement, sensitivity to criticism and academic achievement in children: The predictive role of theory of mind
Auteur: Smogorzewska, Joanna
Szumski, Grzegorz
Bosacki, Sandra
Grygiel, Paweł
Karwowski, Maciej
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 93 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland