Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Supporting self-efficacy beliefs and interest as educational inputs and outcomes: Framing AI and Human partnered task experiences
 
 
Titel: Supporting self-efficacy beliefs and interest as educational inputs and outcomes: Framing AI and Human partnered task experiences
Auteur: Fryer, Luke K.
Thompson, Andrew
Nakao, Kaori
Howarth, Mark
Gallacher, Andrew
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 80 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland