Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 22 gevonden artikelen
 
 
  “At least I know what's wrong.” Preservice teachers' knowledge about dysfunctional instructional strategies: The important role of error-related emotional patterns
 
 
Titel: “At least I know what's wrong.” Preservice teachers' knowledge about dysfunctional instructional strategies: The important role of error-related emotional patterns
Auteur: Böhnke, Anja
Thiel, Felicitas
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 70 (2019) nr. C pagina's 190-200
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 22 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland