Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Student learning in Australian high schools: Contrasting personological and contextual variables in a longitudinal structural model
 
 
Titel: Student learning in Australian high schools: Contrasting personological and contextual variables in a longitudinal structural model
Auteur: Ginns, Paul
Martin, Andrew J.
Papworth, Brad
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 64 (2018) nr. C pagina's 83-93
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland