Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Does initial learning about the meaning of fractions present similar challenges for students with and without adequate whole-number skill?
 
 
Titel: Does initial learning about the meaning of fractions present similar challenges for students with and without adequate whole-number skill?
Auteur: Namkung, Jessica M.
Fuchs, Lynn S.
Koziol, Natalie
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 61 (2018) nr. C pagina's 151-157
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland