Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Who's getting the grades and who's keeping them? A person-centered approach to academic performance and performance variability
 
 
Titel: Who's getting the grades and who's keeping them? A person-centered approach to academic performance and performance variability
Auteur: Wingate, Timothy G.
Tomes, Jennifer L.
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 56 (2017) nr. C pagina's 8 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland