Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 51 gevonden artikelen
 
 
  Can a self-regulated strategy intervention close the achievement gap? Exploring a classroom-based intervention in 9th grade earth science
 
 
Titel: Can a self-regulated strategy intervention close the achievement gap? Exploring a classroom-based intervention in 9th grade earth science
Auteur: Andrzejewski, Carey E.
Davis, Heather A.
Shalter Bruening, Paige
Poirier, Ryan R.
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 49 (2016) nr. C pagina's 15 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 51 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland