Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
 
  The big-fish–little-pond effect on academic self-concept: The moderating role of differentiated instruction and individual achievement
 
 
Titel: The big-fish–little-pond effect on academic self-concept: The moderating role of differentiated instruction and individual achievement
Auteur: Roy, Amélie
Guay, Frédéric
Valois, Pierre
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 42 (2015) nr. C pagina's 7 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland