Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Self-regulation mediates the relationship between learner typology and achievement in at-risk children
 
 
Titel: Self-regulation mediates the relationship between learner typology and achievement in at-risk children
Auteur: Weed, Keri
Keogh, Deborah
Borkowski, John G.
Whitman, Thomas
Noria, Christine W.
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 21 (2011) nr. 1 pagina's 13 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland