Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
 
  The effects of strategic counting instruction, with and without deliberate practice, on number combination skill among students with mathematics difficulties
 
 
Titel: The effects of strategic counting instruction, with and without deliberate practice, on number combination skill among students with mathematics difficulties
Auteur: Fuchs, Lynn S.
Powell, Sarah R.
Seethaler, Pamela M.
Cirino, Paul T.
Fletcher, Jack M.
Fuchs, Douglas
Hamlett, Carol L.
Verschenen in: Learning & individual differences
Paginering: Jaargang 20 (2010) nr. 2 pagina's 12 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland