Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
 
  The interplay of nostalgic ad content types, narrative person, social belonging, and brand identification in shaping masstige brand passion
 
 
Titel: The interplay of nostalgic ad content types, narrative person, social belonging, and brand identification in shaping masstige brand passion
Auteur: Gilal, Naeem Gul
Zhang, Jian
Gilal, Faheem Gul
Gilal, Waseem Gul
Gilal, Rukhsana Gul
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 86 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland