Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 87 gevonden artikelen
 
 
  Chatbots at the frontline: Unveiling antecedents of customers’ willingness to accept chatbot intervention in service recovery
 
 
Titel: Chatbots at the frontline: Unveiling antecedents of customers’ willingness to accept chatbot intervention in service recovery
Auteur: Chih, Wen-Hai
Wang, Kai-Yu
Banda, Hope Wilfred
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 84 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 87 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland