Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 79 gevonden artikelen
 
 
  Avatars of influence: Understanding how virtual influencers trigger consumer engagement on online booking platforms
 
 
Titel: Avatars of influence: Understanding how virtual influencers trigger consumer engagement on online booking platforms
Auteur: Akhtar, Naeem
Hameed, Zahid
Islam, Tahir
Pant, Manoj Kumar
Sharma, Anshuman
Rather, Raouf Ahmad
Kuzior, Aleksandra
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 78 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 79 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland