Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 70 gevonden artikelen
 
 
  How do social media influencers induce the urge to buy impulsively? Social commerce context
 
 
Titel: How do social media influencers induce the urge to buy impulsively? Social commerce context
Auteur: Shamim, Komal
Azam, Muhammad
Islam, Tahir
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 77 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 70 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland