Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 31 van 55 gevonden artikelen
 
 
  More gain, more give? The impact of brand community value on users’ value co-creation
 
 
Titel: More gain, more give? The impact of brand community value on users’ value co-creation
Auteur: Liao, Junyun
Pang, Jiecong
Dong, Xuebing
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 74 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 31 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland