Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 42 van 51 gevonden artikelen
 
 
  The new wave of AI-powered luxury brands online shopping experience: The role of digital multisensory cues and customers’ engagement
 
 
Titel: The new wave of AI-powered luxury brands online shopping experience: The role of digital multisensory cues and customers’ engagement
Auteur: Rahman, Muhammad Sabbir
Bag, Surajit
Hossain, Md Afnan
Abdel Fattah, Fadi Abdel Muniem
Gani, Mohammad Osman
Rana, Nripendra P.
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 72 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 42 van 51 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland