Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 51 gevonden artikelen
 
 
  CSR attributions and the moderating effect of perceived CSR fit on consumer trust, identification, and loyalty
 
 
Titel: CSR attributions and the moderating effect of perceived CSR fit on consumer trust, identification, and loyalty
Auteur: Min, Jihye
Kim, Jiyoung
Yang, Kiseol
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 72 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 51 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland