Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 43 van 52 gevonden artikelen
 
 
  The role of interactivity from Instagram advertisements in shaping young female fashion consumers’ perceived value and behavioral intentions
 
 
Titel: The role of interactivity from Instagram advertisements in shaping young female fashion consumers’ perceived value and behavioral intentions
Auteur: Kim, Kyuree
Chung, Te-Lin (Doreen)
Fiore, Ann Marie
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 70 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 43 van 52 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland