Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Feeling grateful versus happy? The effects of emotional appeals in advertisements on self-made products
 
 
Titel: Feeling grateful versus happy? The effects of emotional appeals in advertisements on self-made products
Auteur: Japutra, Arnold
Septianto, Felix
Can, Ali Selcuk
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 69 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland