Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 57 van 65 gevonden artikelen
 
 
  Understanding the impact of online customers’ shopping experience on online impulsive buying: A study on two leading E-commerce platforms
 
 
Titel: Understanding the impact of online customers’ shopping experience on online impulsive buying: A study on two leading E-commerce platforms
Auteur: Gulfraz, Muhammad Bilal
Sufyan, Muhammad
Mustak, Mekhail
Salminen, Joni
Srivastava, Deepak Kumar
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 68 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 57 van 65 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland