Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 51 gevonden artikelen
 
 
  Luxury fashion brand customers’ perceptions of mobile marketing: Evidence of multiple communications and marketing channels
 
 
Titel: Luxury fashion brand customers’ perceptions of mobile marketing: Evidence of multiple communications and marketing channels
Auteur: Azemi, Yllka
Ozuem, Wilson
Wiid, Ria
Hobson, Ana
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 66 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 51 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland