Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 68 gevonden artikelen
 
 
  Building engagement in online brand communities: The effects of socially beneficial initiatives on collective social capital
 
 
Titel: Building engagement in online brand communities: The effects of socially beneficial initiatives on collective social capital
Auteur: Wong, Amy
Lee, Marcus
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 65 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 68 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland