Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 86 gevonden artikelen
 
 
  Additive omnichannel atmospheric cues: The mediating effects of cognitive and affective responses on purchase intention
 
 
Titel: Additive omnichannel atmospheric cues: The mediating effects of cognitive and affective responses on purchase intention
Auteur: Lazaris, Chris
Vrechopoulos, Adam
Sarantopoulos, Panagiotis
Doukidis, Georgios
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 64 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 86 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland