Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 54 gevonden artikelen
 
 
  How managerial responses to online reviews affect customer satisfaction: An empirical study based on additional reviews
 
 
Titel: How managerial responses to online reviews affect customer satisfaction: An empirical study based on additional reviews
Auteur: Zhao, Yan
Wen, Lingling
Feng, Xiangnan
Li, Ran
Lin, Xiaolin
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 57 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 54 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland