Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 41 van 69 gevonden artikelen
 
 
  Label design of wines sold online: Effects of perceived authenticity on purchase intentions
 
 
Titel: Label design of wines sold online: Effects of perceived authenticity on purchase intentions
Auteur: Pelet, Jean-Éric
Durrieu, François
Lick, Erhard
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 55 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 41 van 69 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland