Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 38 van 67 gevonden artikelen
 
 
  It takes two to interact – Service orientation, negative emotions and customer phubbing in retail service work
 
 
Titel: It takes two to interact – Service orientation, negative emotions and customer phubbing in retail service work
Auteur: Fellesson, Markus
Salomonson, Nicklas
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 54 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 38 van 67 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland