Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 67 gevonden artikelen
 
 
  How augmented reality affects advertising effectiveness: The mediating effects of curiosity and attention toward the ad
 
 
Titel: How augmented reality affects advertising effectiveness: The mediating effects of curiosity and attention toward the ad
Auteur: Yang, Shuai
Carlson, Jeffrey R.
Chen, Sixing
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 54 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 67 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland