Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 55 gevonden artikelen
 
 
  Bridging the online offline gap: Assessing the impact of brands’ social network content quality on brand awareness and purchase intention
 
 
Titel: Bridging the online offline gap: Assessing the impact of brands’ social network content quality on brand awareness and purchase intention
Auteur: Dabbous, Amal
Barakat, Karine Aoun
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 53 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland