Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Consumer perceived value, involvement, trust, susceptibility to interpersonal influence, and intention to participate in online group buying
 
 
Titel: Consumer perceived value, involvement, trust, susceptibility to interpersonal influence, and intention to participate in online group buying
Auteur: Sharma, Varinder M.
Klein, Andreas
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 52 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland