Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 43 van 47 gevonden artikelen
 
 
  Variations in consumers’ use of brand online social networking: A uses and gratifications approach
 
 
Titel: Variations in consumers’ use of brand online social networking: A uses and gratifications approach
Auteur: Lim, Heejin
Kumar, Archana
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 51 (2019) nr. C pagina's 450-457
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 43 van 47 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland