Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 38 van 44 gevonden artikelen
 
 
  The interactive effect of emotional appeals and past performance of a charity on the effectiveness of charitable advertising
 
 
Titel: The interactive effect of emotional appeals and past performance of a charity on the effectiveness of charitable advertising
Auteur: Septianto, Felix
Tjiptono, Fandy
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 50 (2019) nr. C pagina's 189-198
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 38 van 44 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland