Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 44 gevonden artikelen
 
 
  Relationship quality determinants and outcomes in retail banking services: The role of customer experience
 
 
Titel: Relationship quality determinants and outcomes in retail banking services: The role of customer experience
Auteur: Fernandes, Teresa
Pinto, Teresa
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 50 (2019) nr. C pagina's 30-41
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 44 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland