Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 44 gevonden artikelen
 
 
  Modelling the relationship between hotel perceived value, customer satisfaction, and customer loyalty
 
 
Titel: Modelling the relationship between hotel perceived value, customer satisfaction, and customer loyalty
Auteur: El-Adly, Mohammed Ismail
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 50 (2019) nr. C pagina's 322-332
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 44 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland