Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 44 gevonden artikelen
 
 
  Gamified in-store mobile marketing: The mixed effect of gamified point-of-purchase advertising
 
 
Titel: Gamified in-store mobile marketing: The mixed effect of gamified point-of-purchase advertising
Auteur: Högberg, Johan
Shams, Poja
Wästlund, Erik
Verschenen in: Journal of retailing and consumer services
Paginering: Jaargang 50 (2019) nr. C pagina's 298-304
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 44 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland